Reklamacje

Reklamowany produkt powinien być dostarczony do serwisu w oryginalnym opakowaniu umożliwiające bezpieczny transport 

Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu przez firmę spedycyjną.

W przypadku braku oryginalnego opakowania firma CB Elektron nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu

Dostarczany sprzęt powinien być kompletny, umożliwi to prawidłowe i szybsze zdiagnozowanie usterki.

Do reklamowanego sprzętu wymagane jest dołączenie dowodu zakupu, oraz karty gwarancyjnej (jeśli została wydana).

Na zakupione produkty firma CB Elektron udziela gwarancji na okres 24 miesięcy.

Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki serwis pobierze opłatę za diagnostykę oraz koszty przesyłki. 

Firma CB Elektron rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych podzespołów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 30 dni roboczych.

W przypadku braku odbioru reklamowanego produktu po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naprawy reklamowany produkt zostanie zutylizowany.

W celu zareklamowania produktu konieczne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego


 

W razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszym serwisem: 
tel. (84) 638 51 27
e-mail: serwiscbelektron@gmail.com

Parse Time: 0.138 - Number of Queries: 41 - Query Time: 0.097500051452637