Reklamacje
W celu zareklamowania produktu konieczne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego
Pobierz i wypełnij formularz zwortu
Reklamowany produkt powinien być dostarczony do serwisu w oryginalnym opakowaniu umożliwiające bezpieczny transport
Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu przez firmę spedycyjną.
W przypadku braku oryginalnego opakowania firma CB Elektron nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu
Dostarczany sprzęt powinien być kompletny, umożliwi to prawidłowe i szybsze zdiagnozowanie usterki.
Do reklamowanego sprzętu wymagane jest dołączenie dowodu zakupu, oraz karty gwarancyjnej (jeśli została wydana).
Na zakupione produkty firma CB Elektron udziela gwarancji na okres 24 miesięcy, w przypadku podmiotów gospodarczych 12 miesięcy.
Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki serwis pobierze opłatę za diagnostykę oraz koszty przesyłki.
Firma CB Elektron rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych podzespołów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 30 dni roboczych.
W przypadku braku odbioru reklamowanego produktu po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naprawy reklamowany produkt zostanie zutylizowany.
W przypadku odstąpienia od naprawy ze względu na rezygnację klienta pobieramy opłatę za diagnozę od 20zł do 50zł.
W razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszym serwisem:
tel. (84) 627 55 60
tel. kom 577-808-031
e-mail: serwiscbelektron@gmail.com